Saturday, August 7, 2010

dunia baru

sekian lama tidak menaip di laman ini....inginku titpkan cerita hidupku sekarang. aku di langkawi...menjalani practikal. sungguh kukatakan hidup di cni sangat berlainan. aku umpama sedang di alam pekerjaan. hidup yang mat membosankan. kegembiraanku hanya bila mengenangkan aku bersama teman-teman tersayang. mereka di sekeliling aku...tapi sampai bila...suatu hari nanti kami akan berpisah jua. alam pekerjan....mengenangkan itu aku terasa ura-uranya kerana suatu hari nnti aku akan melintsinya jua...insyaallah selagi umur panjang. aku di sini dah hapir 4 bulan. ada manis,ada pahit...tapi yang manis itu sering diingati. di sini aku merindui keluargaku....namun ku tahankan jua....ramdhan semakin hampir. boleh ke balik...erm...harap2 lah....kt sini pon xder papae...saidufin pon dah lain....walau hakikatnya dia dekat dengan aku...tapi dia telah tersasar jauh dari aku. dia semakin giat merokok, aku sengaja diamkan diri...nak tengok setakat mana dia nk aambik masa untuk tunaikan janji dia tuk berenti....hakikatnya,seperti takkan berhenti aku dapat rasakan. hurm aku dah letih....saifudin sedarlah saya sedang memerhatikan awak dan menilai awak.......untuk msa depn saya.

No comments:

Post a Comment