Monday, December 27, 2010

kenapa lelaki duk baiduri plak????

xpaham btol akuh....napa laki duk baiduri lak....then pompuan nyer bangunan blog kt dalam kampus satu jerk....kristal.....so....
adakah kerana lelaki terlalu manja sehingga perempuan perlu di pingggirkan. dunia dah terbalik....wahai kaum perempuan bersabarlah...aku tumpang emo untuk korang walaupon sebenarnyer aku dapat ...hehehe...sumpah...aku x mohon pon asrama dalam...mutiara adala...ingt dah x dapat...coz aku siap balik ritu x buat clearen and blah cmtu jer dgn rasa x bsalah...mungkin dah rezeki...trima je lah....alhamdulillah. x yah la aku lmbat klas lagi kut..huhu...tp mcm ner ngn mat poon????hurm...napa dia x dapat...;( aku nak bila aku senang...dia pon senang....hopefully sem yg akan datang nih azam aku tuk berjaya dalam pelajaranku inih terlaksana....dan kawan2 doalah saya dapat abiskan pengajian saya dgn jayanya walaupun akan terlambat satu sem dr korang suma.....!

No comments:

Post a Comment