Sunday, December 6, 2009

sedih,kesedihan,tangisan....
perkara yang hampir sama...
malam ini aku coretkan tulisanku bagi menenangkan hatiku yang sedang menangis namunku rasakan ia semakin pedih hingga mataku turut di hujani air mata..saat ini tiada yang mengesat air mataku...walau saifuddin sekalipun...aku sendiri...jiwaku sengsara...sakitnya hatiku...




halnya cuma aku xkasi adik aku men game kat laptop aku ni,then ari pon da lewat malam...so jap g kalo aku tertdo,spa nak tutup??so aku x kasi la, dah tu why abh nak tengking aku sal benda kcik tu ja...bdak tu nangis pujuk ja...manjakan ja...aku ni?????penah dya kesah....xder yang kesahkn....ya allah...saat ni aku perlukan seseorang memeluk aku, menenangkan aku....tp...nobody....who care bout me....lagi menyakitkan ati aku, time cmni dia plak dah stop sms ngn aku,emm dah tdo la tu.....tp npa skrg??aku ngah sedey.....tp tba2 mamat fazli ni plak selalu ja muncul bla aku ngah susah...padahal kami da xder pape.....napa camni ya allah....tolonglah jangan uji aku macam nih...jujur aku cakap yang aku da x boleh cintakan dya lagi....dya juz sejarah dalam idup aku...i love saifuddin so much....tapi saifuddin yang aku kenal sekarang da berbeza...atau aku yang bru kenal dia?sekarang ni dia dah mula cakap perkara2 yang membuat aku rasa rimas,bermain dengan imaginasi dia sebagai seorang lelaki....aku takut nafsu mula menguasai diri kalau terlalu di layan perkara2 cmtu...bukan aku x sporting but he must know that i'm nothing for him..dan pahamilah aku. aku mencari lelaki yang bleh membawa aku ke jalan yang lurus bukan yang mencintai hanya dengan hawa nafsu..apa,selama ni gurauannya bahawa dia memilih aku sbb dada besar tu btul??? ahhh...aku dah sakit...sakit kepala memikirkan semua ini...




atau akuyang salah sbb  terlalu mengharapkan lelaki yang baik sebaik2 manusia??hingga membuatkan aku menganggap semua lelaki cintanya kerana nafsu??sampai bila iman aku akan bertahan melayan kerenah dia...aku takut.....takut dengan bayang2ku...takut kalau aku dan dia cinta atas dasar nafsu syaitan...saifuddin...napa camni???maaf atas angapan burukku pada mu...tapi.seriously aku ckp aku takuttt sgt dengn ang...jgn tanya napa.

No comments:

Post a Comment