Monday, December 14, 2009

mimpi...lagi

semalam aku demam...
tp...demam aku bukan sakit..
demam aku lepas aku bermimpi
yg pasti bukan mimpi di di siang hari.

aku mimpi dia,kekasihku pergi meninggalkan aku bersama
seorang gadis yang aku x dapat lihat jelas wajahnya..
dari sebalik pintu aku melihat
dia pergi bersama gadis tu..
tanpa memandang aku..
aku cuba menahan tangisku..
aku menampar pipiku..
kerana aku mahu keluar dari ngeri tu...
kenapa ya allah..
jangan siksa batinku..
melainkan sudah sampai waktunya...
aku redha...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

aku menangis lagi...
tapi ini bukan mimpi..
aku sendiri menangis..
kenapa??
aku terasa sunyi...
mana laki yang selalu menjanjikan bahagia??
aku benciiiiiiiii!!!!!!!!!!
benci semuanya...
benci pada cinta..
benci pada perasaan rindu ni..
sampai bila???
kenapa mesti rindu??
dulu ak x macam ni..
tapi kenapa sekarang?
sedangkan dengan fazli selama 4 taun dia x penah kisahkan aku aku boleh
bertahan...aku tahan rinduku sendiri..
tapi kenapa tidak
dengan dia...kenapa aku tak dapat tahan rindu ni???
atau harapan aku terlalu tinggi pada dia...
sebab tu aku jadi macam ni..
ewflhuiedwfyhnbsdb xvejhfncwerukkkkkkkkkkkkkfvh#$%&O(OE^%$E%R
bodoh..semuanya bodoh..
orang gila mana boleh bercinta la bodoh!

No comments:

Post a Comment