Tuesday, December 8, 2009

malam ini aku sendiri lagi....rindu ?
jangan di tanya lagi..
rindu nak mati...
sampai dh x tertanggung...


tp rindu tu semakin ditenggelami
oleh perasaan takut.........
takut dengan result yang bakal keluar...
ahh tidak..
x sanggup nak tgk...
mampukah aku?
erm...dah la x sepandai mana...
sejak aku bergelar pelajar
tak pernah lagi aku
berhadapan dengan kegagalan yang begini hebat...seperti sem lepas..
sejak itu keyakina dri dalam diri aku x cm dlu lagi...
aduhh...sudahlah rupa xde..
gemok...di antara sepupu yang ada...
telinga bermasalah...
mata rabun...
gigi rosak...
kuku kaki x cantik
peha drumstik...
perut pancit....
semuanya ad yg xkena....
tp aku ttp bersyukur.......
sbb aku mampu merasa kehidupan
biarpon ia perit.....
sampai bila...
tiada siapa yang tahu...

No comments:

Post a Comment