Friday, October 30, 2009

entah kenapa aku sedih,kesal benci diri aku sendiri.....aku rindu tapi aku benci, aku menjauh tapi aku sayang, aku ke yang salah? atau bdia yang x paham situasi aku saat tu??? hari ni aku rasa serabut sangat. mana nak ambik test retailing lagi, mana nak kena antar borang pemohonan kolej...hurmmm...i'm stress. after test, hujaan renyai2 menyukarkan lagi misi aku nak bagi sheilanyer borang tuk hanta sebelom pejabat tutup... tapi bila nak balik xtau nak balik ngan apa...yang si dya lak sibuk ngan abang syg dya..so aku jd kecik hati masa aku suruh dya call cek ramlee, dya mcm x dengar jerk padahal aku tnya banyak kali ....lastly aku jalan jerk tnpa pedulikan dya....n kat busstop aku jadi xder mood ngan dya.... aku ni baran ker??? aku ni kejam ker wat dya cmtu...yess u are cruel...dya sabar ngan ko ...u are STUPID iz....
mungkinkah aku bukan tercipta untuk dya???????????????

please answer..

No comments:

Post a Comment