Monday, October 26, 2009


Semalam aku keluar ngan dya and kak liza g jj. saja jalan2. then dya belikan aku something. setiap pemberian..insyaallah aku akan jaga sebaik mungkin. bak kata orang, benda2 yang dya kasi tu lah pengubat rindu,terutama sekali fufu...tiap2 malam tido ngn aku. sebab ape??sebab aku rindu sangat kat tuan yang bagi fufu kat aku.....he3.

kalau dye terbaca nih mau kembang sebesen rase..hak3...upsss..terlebey suda. huh...sambung balik cita tadi. lepas g jj kami g kapitan coz pipot and boyot da tunggu kat cna nak ajak karok...aduh,duit ngah xder nih nak g karok cane......karok kat blik air rumah sudehhh..huhu. dah karok satu lagu siti aku pon ajak dya blah... coz pala aku dah pening tahap cibai ngan lampu yang lpilap2...aduh gwe gak tahan nih.....bleh pecah pala dul lelama kat cni dngan dorang pasang volume time nyanyi kuat gla...lemah tul haku..trus ilang mood nak nyanyi lagi. kuar dr situ aku ajak dya jalan2 tapi nak kemana, xder tmpat yang best. nak makan pon x tau kt mana...kalau tanya dya sah2 dya akan jawab..makan kat mulut...maleh aku tanya. hurm..then kami pon decide mkan kt kapitan je la. no choice!!!!

xkisah la makan kt mana pon janji halal,prut terisi n bersyukurlah dengan apa yang ada. time makan dye sudah dlu,besa la aku ni kan lembab sket kalo bab mengunyah nih...huhu..paham2 je la g*g* xder...hi3. tiba2 ja tmpat makan tu riuh rendah, mana x nya malam tu da bola sepak,per lagi penuh sendat la kedai makan tuh....time dorang bersorak dya pandang aku then senyum2...aku xpaham gak napa dya senyum kat aku tba2,tapi yang pasti senyuman dya saat tu manis gilerwwww...aku suka. dah lama aku x tengok dya senyum camtu. itulah satu hal yang membuatkan aku suka dya dulu..dya senyum macam tu buat aku tergoda untuk kali yang ke dua...hahaha. ssh gla kot aku nak puji dya,tapi malam tu xlekang aku puji dya dalam hati......aku sukak bangat dya senyummm....=)....bahagialah selalu sayang kerna aku juga bahagia melihat kau bahagia...

No comments:

Post a Comment