Tuesday, March 1, 2011

malas sedih2 dah

so kita happy2 plak...cerita sedih2, tacing2, sebek2, meluat2, cemuih2, and jiwang tu semua sesuai cerita malam2 ja. waktu tengah hari terik lagu nih, elok cerita yang happy2, yang leh happykan diri, kawan2 pon rasa bahagia, teman2 pon rasa lega, musuh2 pon jadi raksasa..entah apa2 ja aku meqeben.@#$%^&. semalam kul 5 p perda teman mai beli ikan untuk centerpieces sod dia. tp jam lima tu ikot plan la...padahal kul 6 baru bergerak p bus stop.. janji keling besa la..huhu. so kami pon menapak kat busstop tu selama 20 minit gak la...kalau jalan kaki pon bleh sampai kat poli dah la...tp untuk membanglakan diri 'bak kata mahzan' untuk nek bas yang selalunya mesti wajib akan ada bangla a.k.a pelanggan tetap bus rapid, kami pon tunggu la beramai2. aku rasa happy bangat coz dah lama x keluar ramai2 camtu. rasa cam satu famly. al-maklumlah sekarang member2 rapat dah ada kawan2 baru so, aku diketepikan...kenapalah nsib aku cenggini kan...xleh ka depa ketengahkan aku, kebelakangkan aku ka, kebawahkan aku ka, ke ataskan aku ka...adoi, atas bawah maksud dia dah macam pelik..haha..fullstop. sambung cita asal..aku x kisah pon sal kawan2 ada kawan2 baru ka hapa ka, janji hampa semua happy kawan2ku... kalau hampa happy akupon happy =) Bersama adik beradik aku tadi yang lima orang iaitu kak intan, ekin,su, lani and mai, kami pon nek bas reramai..konon2 kamilah bintang..then dah nek aku pon mengambil tempat duduk oku..nak rasa camna perasaan jd oku kalau dalam bas..haha. dah sampai kt destinasi iaitu kedai ikan kami pon serbu habis...semua buat perangai batak x penah tengok ikan..' yang ni cantik!....eh yang ni pon' itulah ayat yang sama berulang2 selama duk kat situ. setelah meyoppingkan mai, kami pon bergerak ke destinasi seterusnya nak beli balang ikan. tp di pertengahan jalan, su n ekin telah diculik oleh warung nasi lemak tepi jalan berdepan hotlink, di tepi kawasan tempat meletak kereta depan nashmir. (dah macam alamat dah..aku tulis) then kami berempat masih meneruskan perjalanan walaupon tanpa su n ekin di sisi..tp plan lani lak x menjadi, blueclue mak dia sal balang x mencapai goals kami..so berjalan lah lagi kami sampai ke eazy shop...akhirnya JENG JENG.... jumpa lah gelas kaca yang boleh la di buat balang letak ikan seluas untuk 2 ekor...walaupon agak x selesa oleh ikan tu coz selama ni dya idop kat dalam balang besar, tp dia harus belajar menerima sesuatu yang baru...rumah baru, dapat bini baru...n masa akan datang insyaallah anak2 yang comel2...semoga panjang umur ea ikan chumelll...! then malam nya kami makan berjemaah kat BM TOM YAM.. kaw2 punya tomyam..tgk restaurant tu teringat masa datang ngn din dulu( masa muda2) malu2 jerk coz baru couple berapa bulan..huhu..n mlm tuh dia hensome sangat2..hurm...kenangan manis kau dan aku x kan terhapus, duri ranjau dalam bercinta lumrah dunia....sayang menyayang...cinta dikenang..perasaan menjadi rinduuuuuuuuuuuu...wowo...aduih..terkhayal seketika...bling2******
 jejak kasih yang x dapat di lupakan.....
riak muka pelajar2 yang berjaya masuk AF15
 MUKA sekda paling "wat2 chomel"
 mai yang main gaya kapal terbang tengah2 melintas jalan raya.
 sapa paling pulun wat cun, cer teka..cer teka...
 melihat sambil melafazkan dialog yang diceritakan sebentar td.
 muka mai tension coz dia terlepas cakap nk tolong bayarkan bil air.
kebonnnnncitannnnn ...terima la hakikat

No comments:

Post a Comment