Monday, March 28, 2011

hati aku sakit....semua turut anggota turut bersedih

bahagianya jika kita mampu melupakan kenangan lalu dengan hanya ketawa dan ketawa.. namun ketawa xmungkin sepanjang waktu, saat sendirian, ingatan mula memainkan memori lalu, yang indah yang pahit, namun ternyata yang memori indah bersama si dia yang bukan lagi milik diri ini lebih perit. hari yang di lalui hanya mampu menatap potretnya walau hakikatnya ia menyakitkan.. mengapa? aku sendiri tidak pasti, setiap kali menatap air mata tidak pernah jemu untuk menemani.. apakah ini? jiwa sengsara.. hanya allah yang tahu. di manakah bahagiaku ya allah. aku inginkan keredhaan MU. namun aku tidak cukup kuat untuk meneruskannya. aku melukakan hati sesorang tp percayalah...apabila ia bertemu sesorang yang lebih baik...ia akan lebih menghargai dan bahagia . AKU? jalan ceritaku tidak tahu bagaimana...biarlah aku sendiri membawa hati.

No comments:

Post a Comment