Saturday, October 17, 2009

suara hati

dua hari yang lepas aku dan dia dingin tanpa aku sedari sebenarnya aku merindui kekasihku itu.....namun bila di ingat-ingatkan semula apa yang telah dia katakan padaku....aku tahan diriku dari mencarinya. mengapa kau perlu menagih pada yang x sudi.. aku sedar aku bukanlah sempurna untuk aku mendapat lelaki yang sempurna.. selama ini aku ikhlas mencintainya, mengasihinya, telah aku letakkan seluruh kepercayaanku padanya, apakah semua itu hanya sia-sia.. masih bermain d mataku tulisan di screen handfoneku... xpayah sayang dya dan jagan buang masa dengan cuba nak jadikn dia orng yang berguna.... kenapa????apa yang aku lakukan selama ini bermakna hanya sia-sia belaka??? apakah aku sendiri saja yang bersungguh-sungguh mahu melihat dia berjaya???

No comments:

Post a Comment