Friday, February 25, 2011

aku...

aku hipokrit kah sekrg....
aku senyum palsukah..
aku ketawakah...
aku gembirakah...
aku bahagiakah...
aku siapa...?
aku alone now..
nobody want me..
i'm nothing...
hati aku pedih..
jiwa aku sakit..
akal aku mendiam untuk waktu yang lama..
kenapa???kerana cinta? kerana cinta aku menanggis. setiap malam..setiap waktu..aku sayang dia...tp aku terpaksa tahan hati aku, rindunya ya allah saat melihatnya di depan mata...inginku peluk tp x sampai. aku bukan miliknya dan dia bukan kepunyaanku. pedihnya menerima semua itu. hati yang menangis dilindungi dengan ketawa yang dicipta.bingung..ya allah, napa dia sentiasa berdiam sekarang..kemana hilang senyumannya, tawanya....tidak bahagiakah dia dengan kebebasan ini...aku lepaskan dia pergi supaya tidak terikat dengan aku lagi...boleh buat apa saja sesuka hatinya, membuat keputusannya sendiri tanpa perlu ditentang aku.. aku xsuka itu dan ini.. aku x suka dia merokok, aku x suka dia nampak selekeh, aku xsuka dia dia direndah2kan oleh kawan2ku, aku x suka teman perempuan mendekatinya, terasa bagai aku ingin memeluknya supaya jangan pergi dari aku lagi tp siapalah aku....perpisahan yang kupinta diterimanya dengan rela hati...pasti dia juga sudah tidak merasa bahagia denganku.. aku pasrah dengan ketentuan-Mu. pergilah sayang...

No comments:

Post a Comment