Sunday, March 13, 2011

bahagianya mereka....

cuti hujung munggu nih aku kt umah sepupu aku sowg nih...balik semata2 dia ja...sampai je sana trus bt keja...x rehat langsung...keletihan yang melampau..tp best. =) aku lah supervisor buat bunga telur, coklat kotak semua bagai. akulah penconteng inai kt tgn pengantin 2 org tuh. aku lah penghias pinggan mkanan pengntin...aku lah penghias tudung, mahkota n kain berjurai2 kat kepala sepupu aku tuh...hadoih dah cm mk andam dah..huhu...dan yang paling penting ku lah juga merangkap camera woman...lalala...gile x semua keja2 tuh..kira cam owg penting lah aku ni kan..wakaka.. tgk org kawin..tringt diri aku lak...hurm ..apa la nasib badan. pakwe xdak, yang ada pon samar2 ja...xmcm love aku bersungguh pon...aku cam barang permainan, xmolah aku jd camtu.. baik aku berdoa dan menanti ja. kalau2 ada yang nak masuk meminang, tu baru betul bersungguh2...confirm aku terima terus..!!..hehe.. (tergatal lak..dah2...xmo pkir..)


No comments:

Post a Comment