Tuesday, February 1, 2011

roomate akuh bertukar!

servis bertukar tangan..haha....roomate akuh dah bertukar sem nih...nasib aku slalu cm gini kan...selalu dapat roomate yang bkn classmate...paham x???ha??pham kan....roomate aku sem ni still sama, budak mechi....bdak mekanikal dalam bahasa ibuda nya...huhu..tp apa2 pon best jer...bdak2 nih satu kepala bleh masuk...ramah jugak lah....boleh diharap untuk jadi pengikut akuh...haha...semua muda dari akuh...so senier la akuh ni dalm umah tuh...wawahwah...(gelak nak membuli).. ceh tapi jgn wisau adek2 kuh...akak ni xlah sekejam mana...sopan santun orangnya...hihi...bak kata en.saifuddin aku mmg perasan...=)..rumah tu sepatutnya kena muat 8 orang.. tp entah kemana lg 3 org...so yg aku tahu bdak umah aku lani, ekin, mai, and ana(oppss terlupa lak dia ni sma umur ngn aku..n lbih senier dr aku part6 hahaha....) and the last one kak intan yang selaku menumpang umah tu coz aku paksa dia duk ngan aku haha....bkn per sian lak dia duk jauh nun d blok A...so aku sebagai manusia yg berkeperimanusiaan melahirkan rasa kasih aku sesama manusia dgn membenarkan dia duk sebilik ngn akuh...roomate akuh pon suma x kisah...so..kami pon hidup bahagia...happy ending.
kepada adek2 akak iz, belajar leklok ea korang...jgn jd cam kak izz, tmbah lg satu sem semata2 berkorban tuk org len...sayang diri sendiri dulu...bru syg org lain k....anything happen, i'm never feel sorry about what i have been doing. i will survival.

No comments:

Post a Comment