Tuesday, February 1, 2011

bla...akuh duduk sorang2,aku mula berangan yang bukan2. aku terbayang kalau lah di takdirkan orang yang aku sayang pergi meninggalkan aku selamanya. terutama dia yang baru hadir dalam hidupku. menjadi sebahagian dari diriku. menjadi orang kedua paling penting dalam hidupku selain makabah. kalaulah ditakdirkan dia pergi atas sebab2 yang tidak dapat dielak. aku tak akan bersedih dan menangis, tapi aku bersyukur dapat mengenalinya dan menjadi temannya dikala susahnya dahulu, dan aku tidak akan membencinya kerana sekurang2nya dia pernah membuat aku bahagia. mungkin aku akan menjadi teman setia lagu yang digurindamkan p.ramlee...sekarang aku mampu mengikut lagu itu dengan perasaan damai di hati namun jika anganku menjadi benar mungkin aku hanya mendengar lagu itu dengan sayunya hati,tiada lagi merdu iramanya, tiada lagi damai d hati, tiada manis gurindamnya ...



No comments:

Post a Comment