Sunday, February 27, 2011

aku =) ~~~

aku dah diriku...
aku dah tenang...even aku dah sendiri, xder tempat mencurah sayang n manje2,
aku stil leh kawal diri. mmg rasa rindu tu ada, sayang lgilah xkan berkurang...tp aku cuba bertahan.
jadi seorang perempuan yang ada tatasusila kemelayuan.. yang ada perasaan malu, x terhegeh2.. aku nak belajar jadi seorang perempuan yang matang. wlau hati berontak untuk membetulkan hubungan sekarang tp biarlah ia terjadi secara neutral bukan kerana aku yang mncari dia memohon maaf sebab sampai bila aku ja yang akan mempertahankan hubungan nih. semua terserah pada takdir dan masa yang menentukan. dan semua bergantung pendirian dan kehendak dia. kalau dia masih menginginkn aku pasti dia akan mencari aku and cuba memiliki hatiku semula walau bagaimana cara pon, bak kata teman baikku.
so, iz teruskan ja lah hidup kau seperti seorang perempuan biasa yang x punya apa2...thats all.

No comments:

Post a Comment