Tuesday, April 27, 2010

teringat....

rindu dia....tapi apa boleh buat..
dia x tau...sebab...
aku xbagi tau...huhu.
perlu kah??
xperlu...itu bukan masalah dia...
hati aku yang bermasalah.
bila rindu rasa marah
coz dia x contact aku langsung...
lepak atas katil...
termenung....
ingat sal first time tegur dulu...
dalam hutan...aku xtau jalan jungle trancking...
yang depan dah ke depan laju..
yang belakang aku dah tinggalkan...coz lambat..
aku xtau arah..
tapi aku ingat sapa yang depan aku tadi..
din and 2 orang kawan dia..
aku xtau nak buat apa...
panggil?dia dengar ke?
or jalan jer...takot sesat..
coz aku rabun..
x pakai speck..xsuka.. benci..
jalan terakhir...
terpaksa..
jerit nama dia...
budak kelas aku..
DIN!!!!!!!!!
xdak respon..
lagi skali....
ada respon....
aku jerit lagi.....
KAT MANA?????
dia jawab...
SINI!
aku cakap...
AKU XTAU....JALAN MANA..
dia patah balik....aku nampak dia..
malu2 coz aku menyusahkan ja..huhu
lagipon x penah bertegur sebelum ni..
dia tanya aku napa leh jln sorang
aku jawab..dah orang blakang lambat....
then nak jlan ke depan dah xdak orang...
lagipon rabun x pakai speck..
dia tanya napa x pakai..
aku jawab..\
malas.....
hurm...diam...
terus mendaki...
and sampai air terjun...
aku dan dia...
bawa haluan masing2...

No comments:

Post a Comment