Wednesday, April 28, 2010

seharian nih aku tak makan.....=(
sedihnya.....
perasaan?
sama macam masa sekolah dulu...
xde duit...nak makan..
tahan perut ja....
duit yang ada....
tinggal rm5...
x sanggup nak guna...takut ada apa2 emergency...
bila perut pedih cuba untuk tak berfikir...
tengok movie....
tapi terfikir...asyik sia-siakan masa ja..
bila nak study..
bila study...otak berfikir...
tapi perut...pon berbunyi...
apa bole buat..
teringatat janji dia..cakap
nak jaga aku...dan xkan biarkan aku lapar...
tapi..hurm xpe lah....masing-masing ada masalah masing-masing..
mungkin dia masih belom puas bersama kawan-kawan...
aku cuba memahami...
maghrib tadi dia cal...tanya aku dah makan?
aku cakap aku laparrr sangat...
dia janji nak bawak aku makan...
syukurnya..
tapi tiba-tiba dia antar mesej...
dia ada masalah...mungkin lambat..
aku dapat rasakan yang dia takkan datang...
takpe lah...perut..jangan sedih...dan hati jangan sedih...
mungkin dia betul-betul bermasalah...
=)...
cubalah tidur mana tahu perut pon akan tidur...dan esok..tak tahu apa akan jadi...
badan dah panas..tapi aku kan antibody kuat..takkan lah..xmakan sehari pon..dah lemah..kan..

= (....selamat malam...hati..

No comments:

Post a Comment