Monday, April 5, 2010

sahabat sejati....
teringat kembali teman2 yang sentiasa di sisi walau senang dan duka...menegur bila kita tersalah memilih jaln, gembira melihat kita berjaya, menghulurkan tangan saat kita rebah, memberi sokongan waktu hampir berputus asa...itulah sahabat.

menitis airmataku saat aku berdoa di pagi subuh sewaktu menumpang tidur di rumah kirah. Yang aku ingat,semalam kami bertungkus lumus menyiapkan slide show untuk ctu. lepas selesai hal tu smua... mata aku pon dah mengatuk,jadi tak kisah la lantai pon,lantai la...aku dah sedap gila nak tidur. aku letakkan kepalaku di atas tilam sheila....sekadar menumpang kepala. hurm malam tu aku tidur tanpa berbantal dan berselimut..biasalah tidur di rumah orang..tapi aku bersyukur ada juga yang sudi tumpangkan aku sebab nak balik pon dah tak sempat...tapi tengah aku pejamkan mata aku terasa di gerak seseorang..yang pasti suara syakira...tapi mata aku dah letih sangat sampai tak mampu nak buka lagi....lepas tu aku da xdengar lagi suara kirah...tapi aku rasa badanku diselimuti dan ada bantal bersamaku...hurm...selepas bangun tidur pagi iitu...aku menangis terharu...masih adakah sahabat sejati....haragailah selagi anda punya sahabat.

hari aku berbalah dengan saifuddin, aku balik dari jj dengan yusmi,dia diam jer waktu aku menangis lepas gaduh dengan din...dia xnak kacau mood aku kot. lepas antar dia balik mel ajak aku and farah pegi jj,aku menolak...tapi dia nak kuar lepak sama2...aku pon setuju and buat2 cam aku xdatang g sebelum ni...terserempak pulak syafiqah yang nak pegi pasar malam...mel nak hantarkan. so,diorang pon bertukar la fikiran nak makan2 kat pasar malam jer...din pulak tengah menunggu kat garaj moto jj coz nak talk face to face ngn aku...hurm...so, bagi tidak mengganggu program member2 aku yang nak pegi pasar malam ni aku pon cakap la kat mel yang aku sebenarnya nak g ambik moto quan kat jj and dah terbagitau din jumpa kat cana....mel serba salah tapi aku ckap xper...aku bole pg sendiri....aku berjalan menuju  ke destinasi...tapi petengahan jalan farah telefon aku...membebel sebab aku tinggalkan dorang ...aku cakap aku x kisah...aku bole pegi sendiri..tapi farah tetap suruh aku tunggu kat tempat tunggu bas kat depan poli...kejap lagi dia and mel datang ambik aku and pegi sekali jj.....time tu aku rasa besalah...hurm...kadang aku tak faham dengan kawan aku yang sorang ni....sometime she make me hate her...but always she make me sayanggggg sangat kat diaorang berdua ni.....kawan...kawan...sampai bila agaknya kita berkawan ea....kenapa ada yang xsuka kita berkawan?...=(

No comments:

Post a Comment