Tuesday, February 16, 2010

hari ini 17 haribulan 2..esok aku akan pulang ke rumahku,maksud aku rumah tumpanganku buat masa ni sementara belajar di pulau pinang. aku balik esok sebab lusa aku akan pergi trip to kelantan. hurm....abah asyik membebel macam biasa, mak cuma diam like usually....and aku still mcm yang selalunya,diam,dengar and think positif. sometime i feel my parent still assume like buDAK  umur 2 tahun. aku nak pergi trip,dorang macam xnak bagi jerk...padahal aku tengok orang lain x macam aku pon....abah selalu cakap yang dia takot aku x bleh bawa diri,mudah ditipu and one word that he always said aku ni LURUS....is that right?
lurus......sambungannye...lurus bendul....napa?aku ni nampak bodoh sangat ke?spm aku teruk sangat???or kawan2 yang aku dekati jahat semuanya bagi abah??i know abah always take cre bout me but no need too much, he must did it 8years ago...not now...now i'm already 20 abah....isn't you remember?sekarang semua abah control....universiti nak dekat ngn umah, practical nak yang hampir dengan umah, nak kemana abah yang tentukan, kerjaya abah yang pilih, what else??nanti my husband mesti abah jugak yang tentukan...right?even akak dah ada pilihan mesti abah akan pertikaikn....napa pilih camni,sanggup ke idup ngn orang camtu,pikir elok2 sebelum berjanji ngn orang,pilih yang ada msa depan....i'm sure with that...sebab akak anak abah...akak kenal abah...i dont know till when u'll be my bodyguard.

No comments:

Post a Comment