Wednesday, December 16, 2009

mimpi...mimpi...mimpi lagiii

semalam lepas sms ngn dia, aku terus tertdo...masyaallah..aku mimpi dasyat nih..
aku tanpa berfikir panjang ambik beg aku then trus pegi langkawi. bila dah sampai, aku ad kat depan umah dia tapi aku tak masuk so aku pon duduk kat tepi umah dia,sekali terserempak ngan sorang pompuan yang bru kluar dri umah dia. aku terkejut gak tapi aku wat muka x besalah...then pompuan tu senyum kat aku,bila dah sembang2 bru aku tau tu kakak ipar dia...duh.,.caner nih dah terserempak plak..plak aku tersermpak ngn dia lagi la mati haku....mau di hambat aku balik...gilanya aku brani datang cni..aku tanya kakak ipar dia okey x duduk cni...dye kta bolehla.....pastu aku tnya sal semua ahli umah dia kat kakak ipar dia tu...lama gak kami sembang sampai dr berdiri till terduduk bersila...haha...giler rr....tapi aku tgk kak ipar dia baik jer...lembut orgnye...kak tu kata dia kat umah men tua dia coz nak tgu majlis kawin sama2 ngan adik ipar dia pizah..patut la...maknenyer aku datang time orang nak wat kenduri la ni...ya allah..pastu datang plak mak si kak ipar ni jenguk kami dok sembang..dia ajak masuk umah...sumpah aku x nak nnt mst jumpa dia....tidakkk...kalo terjumpa apa aku nk wat??belakon bt2 x knl dia?or konon2nyer eh...siape iz???sy bkn iz...cmtu???/aduh...hahah...gila2...ape pnyer mimpi la....cmner la aku leh mimpi cmtu..ape petande die?>??
rindu sangat ker aku sampai aku leh mimpi g umah dia???atau otak aku ni yang x abih2 berpikir sampai trmasuk dalam mimpi,dah tido otak aku still berpikir...ya allah..maunyer otak ko duk sakit izz...pikir sangattt...sampai benda yang x logik pon ko bleh termimpi....erm....itulah...orgnya pon gila...mau mimpi pon gila..hakhak.

No comments:

Post a Comment