Wednesday, May 6, 2009

mimpi...^.^


sejak dua menjak ni,malam-malamku ditemani mimpi. mimpi tentang si dia. semalam pulak aku mimpi aku dengan dia dan kawan-kawan yang lain. kami tengah duduk lepak-lepak. aku macam biasa. ada ja benda nakal yang aku nak buat bila dengan dia. aku send sms kat dia even dia memang dah kat sebelah aku...huhu. aku send, 'aku nak ang sentiasa di sisi aku'. then bila phone dia berdering isyarat masuk sms. dia pon buka and baca. aku just tunduk buat tak tahu...huhu. secara spontan dia terus cium kepala aku=kepala ja k,xlebih-lebih=berlapikkan tudung k. jantung aku berdebar gila cam atlet pelari negara bagi acara 1500 meter. dup dap..dup..dap..

aku rasa cam malu gila. romantiknya. nak jer aku peluk dia tapi aku perempuan, as a muslimah yang sejati, never kot..hak3...xsah lagi. yang aku tau time tu aku rasa cam aku adalah wanita solehah yang telah berbakti kepada suamiku hinga dia teramatlah mengasihiku...cehh.=) but berbalik pada awal cerita itu semua hanyalah satu mimpi. yang bisa guwe katakan,mimpi itu inah bangattt..! hurm, tu lah tiap malam sebelum tido duk tengok jerk gambar dia..last-last masuk dalam mimpi. eiz..eiz...

No comments:

Post a Comment