Sunday, May 3, 2009


for the long time i'm not witing......want to know??because i'm in love.=)

lucky i'm in love wif my bestfriend

lucky to have been where i've been

lucky to becoming home againts


19 april 2009 adalh tarikh yang begitu bermakna bagiku. hadir seorang lelaki yang aku bleh katakan my prince charming. dia sendiri pernah tanya aku, kenapa aku boleh sayang dia, nak kata dye hensem, taklah sehensem boyfriend orang lain, nak kata dia berharta, tak lah pulak,pokai memanjang, nak kata dia pandai,pelajar bermasalah ada la..huhu, tu dia sendiri kata, aku tak kata....ermm,aku sendiri pon xtau cam mana aku leh jatuh sayang kat dia. sayang tu bukan boleh di'setting'. kalau nak sayang, kita set KITA SAYANG DIA. NO,NO,NO! huhu....mula-mula dulu kawan,pastu kawan study,pastu kawan g pasar malam, pastu kawan rapat ke mana-mana sahaja, pastu suka,pastu sayang, pastu dari kawan ke kawin...hahaha. panjang jodoh,panjang umur..nikah la...

aku tak rasa cam ni sebelum ni,aku ingat aku tak akan ada langsung jodoh ngan orang utara coz aku tak ngam ngan orang utara ni..kasaq! sekali dapat org pulau, ambik ang,izz! hihihi. aku syukur coz aku jumpa dia. makin lama makin sayang lak......benar-benar guwe bilang guwe cintak sama itu cowok.....! i will with u till i die...(jiwang siot,huhu...;P)

nama dia 's'. budak pulau. dia suka senyum dan suka buat orang senyum. dia cool. dia tak memilih. dia terima aku seadanya aku. dia tak penah jemu layan kerenah aku yang memang blurr ni....aku tau dia sayang aku sangat,even dia tak penah ucap dengan kata-kata, cukup dengan reaction dia. aku tau dia selalu protect aku even dia tak penah janji nak jaga aku. dia pentingkan aku lebih dari kawan-kawan dia,aku dapat lihat itu...=) and i'm realise that he always want with me coz he always want to meet me even he never tell me that he miss me. i dont know how can i go on my life if without him..uff!


No comments:

Post a Comment