Saturday, March 7, 2009






hmm.....today is sunday.....ya allah sakitnya otak aku,bgun tido,sembhyang subuh,pastu mghadap bende bosan ni......disebabkan ni masa depan aku jer tu yang aku wat, takot woo...maunye kene repeat x sanggup aku..








2 ari lepas,malam sabtu,punye ar semangt nak g maulidur rasul, sekali farah lak wat hal. tulah saper suh men2 ngan aku. ade plak die bleh kate die nak g antar aku kat ceramah pastu die g ahmad seafood coz alasan "die pakai sluar". aiii...lu bikin gua panas..die yang beriya2 nak g tadi pastu bole nak biar aku g sorang2 lak..tobat aku xnak.! last2 aku g naik atas tgal die kat bawh,aku tuka baju kurung berganti t-shirt n jean....puas ati. aku turun bawah and said "jom, p ahmad.", die lak majuk..and cakap "xmau....sape cakap nak g"...eii geramnye aku bdak kcik ni...last aku said "K..fine aku g sorang!"...aku pon jalan strait sampai bumbumng kete...aku duk kt ctu coz ujan rnyai2....biar die..sambil tu aku sms ngn epit,saje borink2. aku ajak die g mkn n die pon ok...then sambung blik sal aku n farah...die datang blakang n pgl.."izz..." die duk atas moto sape ntah sambil pandang cermin, aku pon nek blakang die....dia ckp "ko ni izz, yang ko g tukar baju tol2 naper...aku men2 jer...aku nak g la dgr ceramah tu"..aku ckp"aa,jom r g,da dua2 pkai sluar bru fair....". DIE gelak.."alah da lewat dah.."...aku pon gelak...bila aku pikir balik...kitaorang ni cam budak2 jer...and kadang cam org bercinta...merajuk2 manje...hurm aku memang x pnah jemu pon kalo bergurau ngan member aku ni....kalo ade yang trase cpt je aku settlekn....mne leh simpan lame2 rajuk tu nnt jadi barah.




last2 kteorg pon g ar mkn kt food court....mencari sesuap nasi..hoho..sesuap la sgt..farah order mi bandung...aku x order lg coz aku tggu epit..kalo die x mkn aku pon x nak mkn...so aku tau,bg mmembuat aku makan mesti die pon nak makan gak....huhu...pandai x?..taktik lame dah tu...hahaha




kteorang sembang2,malam nih aku tgk die sweet gler. mayb coz die pakai baju colour pink kot. bukan aku suker pink tapi bile die pakai pink nampak yang muke die yang ganas tidak begitu ganas..huhuhu....aku suke die.....die suke aku ker????farah pon suker die.. farah cakap nape aku x trime die? aku?erm xtau lah.....hati aku dah pernah terluka dan aku tak mau terluka lagi....single is simple..right?=)




semalam,malam ahad lak aku kuar dgn my belove friend, mohammad saifuddin ahmad. kitaorang p pasar malam...aku pon xtau ape kes die nak lak ajak aku p pasar malam. aku kadang2 xpaham gak ngn bdak sorang ni...tapi yang aku tau aku senang dengan die. bile aku dengan dia aku rasa die sorg yang protective..n for my perception he is very kind. aku sayang kawan aku yang sorang nih...kami jalan ja p pasar mlm tu....die merungut tp akau tau die juz gurau...kalu die mmg xske berjalan mesti die da lama xmau p..huhuhu....kan..kan..kan...




da sampai kt situ yang lawaknya aku juz beli kopok leko jer.....n die x beli pape...patut ke?????. pastu da jalan nak balik sampai depan 7eleven die bleh ajak aku patah balik coz nak beli sate....eiii...geramnyer akuh...tadi bukan men kerek lagi aku tnye xmau bli pape ker.....confident jer die geleng xmau......mau aku karate jgk budak bertuah ni.........so kitaorg pon patah ar balik...g bali sate...die senyum jer ble aku ngomel x puas ati coz kene patah balik....suker ek ko....pastu kami pon begerak pulang..but belum balik lagi,kitaorg singgah kadai makan nabila coz din nk tgk awek die....lalalala...




kat situ die jmpak lak member2 serokok die....tp yang aku sayang din ni, die paham aku. mase member die trik meja suh duk skali die xnak....huh, nasib! kalo x mesti aku tak selesa gler,da la dorang tu dgn merokok....aku plak demam memang mati ar aku. dorang kasi din rokok,aku cubit din kat bawah lengan die...lantak ar...janji die tak isap...aku tak suke die isap rokok....bukan aku mengongkong coz aku bukan saper2 pon tuk die.....tapi aku taknak duit die abis ke arah tu, aku xnak die jadikan bende tu suatu kewajipan dalam idup die....n aku taknak die selalu batuk sebab bende tu...aku benci bende tuuuu...i hate it very much....knape die x mcm hud,hud senang jer berenti kenape x kau din.. u can if u want...tolonglah....




banyak citer aku dgr dari orang,semua yang xsdap di dengar...n aku xsuke semua brite2 tu....bagi aku jahat, buruk, teruk and org benci cmne pon kt die...aku ttp dgn die...aku sayang die as my bestfriend.....syg glerr....giler pon xsyg cmne....




aku sayang kau walaupon ko xpenah anggap aku apa2 tuk kau walaupon bestfreind sekalipon.












No comments:

Post a Comment