Sunday, March 1, 2009




hmm....malam nih aku rewind balik aper aku wat dua ari cuti nih......semalam p sedim...best glerw+siot+cam nak bunuh dri coz apy sgt.....huhu....tp aku wisau gler bdak2 nih sonok sgt,aku da serik ngn air.......sebab tuh aku kerap gler pesan kat depa sume....."jangan sonok sangat!!!"..
sampai dorang ckp aku nih cam umi..haha,kan da dpt gelaran secara x rasmi,aku bkn apa,aku nih sayang kwn2 aku.....sekali kita berkawan..selamanya kita tetap kawan. xksah lakwan2 aku teruk mcmmana pon....kalu dorang wat salah aku btulkan,kalu dorang wat mende btol,aku sokong....bagi aku kwan2 adalah terpenting..
hati kawan2 yang paling aku jaga berbanding famly aku.aku pon xtau nape....mayb idup aku banyak membesar dgn kwn2....aku lbh sng idup bebas.....
Sambung balik sal p sedim,erm best gler,p bersame rumate ku yang otak 4suku tu,qis,tikah..even if,dorang bukan kawan aku tp aku jenis yg mudah berkawan,yang penting ati mau ikhlas......ape2 pon...kawan yang baik adalah kawan yg selalu menjaga hati dan maruah kta...itu dinamakan kawan.
Yang kelakarnye,kes tikah n mamak. tikah lemas..ingtkn mamak lah penyelamat dunia, sekali dengn mamak terhanyut....hahaha...harapkan pagar,pagar pon roboh....huhu...but aper2 pon perlu hargai keikhlasan dya membantu tu.....bukan senang nak p selamatkan org,kalu dah dri sendri pon rasa cm x slamat......
Aku stil aku time tu, aku jenis yang xpenah disentuh,so jatuh mcmmana pon aku,or nak terhanyut or nak terlemas, aku ttp usha sendri...aku pobn xtau aku ni camna....kdg2 aku rsa bersalah takut org kcik ati bla org suwa tgn aku x smbut,nak wat cmner dah aku tak biasa....hmm...maafin guwe ya sekalian...poyo jerk..=) hati mau kuat pada takdir allah,semangat mau kental...itu bru dinamakan perempuan melayu terakhir...hwahwa...(bukan dah awl2 terkeluar carta kerww???)huhu
Berperenggan plak aku, dah gaye tulis karangan BM nih....hihiihi...sumpah dpt markah paling cemerlang r kalu ni lah karangan yang akan aku antar kat cikgu sekulah aku,dgn word yg singkt2.....bahasa rojak,colek,pasembort...semua da...
Everything is enjoy yesterday...thank 4 u all yang mengambil bahagian dalam trip n acara ni.....semoga kita pnjg umo n dimurahkan rezki spaya leh p lg,,,,hohhoho^^

No comments:

Post a Comment